Corporate Story | SHV

Voor dit grote familiebedrijf met internationaal bijna 50.000 medewerkers, schreef Storytelling People een corporate story gericht op groei, duurzaamheid en continuïteit.

Duurzaamheid

Succesformules uit het verleden zijn geen garantie voor een mooie en duurzame toekomst. Dus dan moeten gebaande paden worden verlaten. Zoals Columbus ooit het onbekende tegemoet ging en uiteindelijk een Nieuwe Wereld ontdekte, zo moeten medewerkers bestaande zekerheden inruilen voor nieuwe. Een ding is duidelijk. Zonder de inzet van ondernemende-duurzame bedrijven gaat het de mensheid niet lukken om te overleven. SVH staat voor de ultieme uitdaging in haar bestaan: een betere wereld schepen voor iedereen.

Meer dan ooit staat in organisaties die echt duurzaam willen ondernemen de mens centraal. Want er is maar één weg die duurzaam is; de menselijke weg. Dat vraagt om een ommekeer van denken en ruimte voor nieuwe creativiteit en ambities. Want alleen medewerkers die handelen vanuit diepere waarden op een zijnsniveau kunnen een onderneming verduurzamen. En alleen leiders die het verhaal en de waarden van de organisatie leven en doorgeven kunnen van een organisatie een visionaire organisaties maken. En dat alles onder het mom van: wat kunnen we morgen beter doen!

De duurzame uitdagingen zijn voor SVH oplosbaar door er een menselijk verhaal van te maken. In ieder mens leeft een verlangen naar zekerheid en zinvol overleven. Zowel ons persoonlijke leven als dat van een onderneming is altijd een deelverhaal binnen het allesomvattende grote verhaal van de evolutie van onze wereld. Die evolutie laat zien dat alles in de natuur een streven is naar duurzaamheid. De ultieme kwestie voor duurzaamheid komt uiteindelijk neer op: dedicated to the future!

Dedicated to the future

For SHV this is once again a time to transform and an opportunity to become groundbreaking. Particularly the latter. After all, for us it has never been about simply playing along. The company has always wanted to be one step ahead of the competition. That is fully in line with one our business fundamentals, namely not necessarily being active in all markets but being the market leader in markets where it is active. The company also wants to be the leader at the level of sustainability.

Our ambition is to show how you can connect things. How you can operate sustainably and still achieve growth. As already mentioned, in effect we want nothing less than to contribute to progress in the world. We may set the bar high, but that is the attitude that has brought SHV to where it is today.

Working with dedication on sustainability means pushing back the borders, both mentally and physically. It is not something you do on the side for a short while. It is an open-ended process or, more accurately, an endless series of benchmarks based on asking what do we already do sustainably, and where can improvements be made. Sustainability is a long-term issue, the future generations: that is what it has always been about. Thinking and working with the future in mind is both first and second nature to SHV. Sustainability, a plan for now, the story of the future.

Over Storytelling People

Storytelling People gelooft in de corporate story als primair communicatiemiddel om mensen te verbinden. Wij brengen dat kernverhaal tot leven met storytelling verhalen, programma’s, workshops, campagnes en onze OneStory® App.

Contact

Contact

Storytelling People
Karstraat 38
5301 BR Zaltbommel
T 0418-841957
Einfo@storytellingpeople.nl
Iwww.storytellingpeople.nl

Onze klanten

Corporate storyteling maakt het abstracte bedrijfsverhaal toegankelijk in verhalen van en voor mensen.

Heineken: de magie
PostNL
Randstad: shaping work
ABN Amro
Nationale Nederlanden
Friesland Campina

Brochure aanvragen

Corporate storytelling brochure

De gegevens zijn verzonden en zullen worden verwerkt.