Storytelling People enthousiasmeert organisaties met het vastleggen, vertellen en delen van hun corporate story
De corporate story is een instrument dat u helpt koers te bepalen en het identiteitsproces aan te jagen binnen uw gehele organisatie. Een goede corporate story dient als blauwdruk voor alle communicatie. De corporate story biedt medewerkers een inspirerend kader dat hun werk zinvol maakt. Het ‘wij’-verhaal creëert tevens een sterkere verbinding onderling én met het bedrijf.
De corporate story is bedoeld voor iedereen die bij kan dragen aan het succes van uw organisatie of merk. Management en medewerkers, klanten en relaties, stakeholders en influentials, noemt u maar op. Medewerkers bijvoorbeeld willen werken voor een organisatie die ertoe doet. Ze willen deel uitmaken van dat verhaal. In het werk zoeken ze verbinding met de eigen dromen en ambities, maar ook met elkaar. De corporate story versterkt dan de binding en betrokkenheid met uw organisatie. Er ontstaat een hechte cultuur op basis van een gedeeld verhaal.
Klanten kopen geen product, maar een verhaal. Door uw corporate story te vertalen naar uw externe communicatie, komt uw verhaal ook buiten de organisatie tot leven. ‘It takes a thousand voices to tell a single story.’ De corporate story mondt uit in een strategisch communicatieplan. Het verhaal hoort verankerd te worden in uw interne en externe communicatie, zodat het consistent en consequent wordt uitgedragen. Medewerkers worden ambassadeurs, klanten de beste referenties. Zo wordt uw verhaal breed gedragen en steeds breder uitgedragen.
Storytelling People gelooft in de corporate story als primair communicatiemiddel om mensen te verbinden. Wij brengen dat kernverhaal tot leven met storytelling verhalen, programma’s, workshops, campagnes en onze OneStory® App.
Storytelling People
Karstraat 38
5301 BR Zaltbommel
T 0418-841957
Einfo@storytellingpeople.nl
Iwww.storytellingpeople.nl
Corporate storyteling maakt het abstracte bedrijfsverhaal toegankelijk in verhalen van en voor mensen.