Heineken

Corporate story 'De magie van Heineken'

Over Heineken

 

 

Heineken NV, een wereldmerk en wereldonderneming met bijna 70.000 medewerkers. Heineken Pilsener is bij uitstek een premium merk; biologerend voor veel consumenten. Jaarlijks komen duizenden bezoekers uit de hele wereld naar de Heineken Experience in Amsterdam: de magie van Heineken beleven.

 

 

 

 

 

 

 

 

Corporate Story: De magie van Heineken

De ster van dit verhaal in Heineken. Sinds de oprichting in 1864 in Amsterdam is de brouwerij uitgegroeid tot een wereldconcern en het Heineken pilsener tot een wereldmerk. De magie van Heineken is een verhaal van beleving. Ontmoet de brouwersfamilie en ervaar de kracht van de onderneming. Proef de klasse van het merk, het meest verkochte internationale premium bier. De wereld van Heineken is een wereld van mensen. Heineken geeft plezier. Heineken kleurt het leven. Is het niet magisch? Beleef de magie. Open de wereld van Heineken.

Magic

De magie van het Heineken merk is tijdloos. Voor de eerste keer gebrouwen in Amsterdam in 1870, ‘geboren’ als merk in 1873 en vandaag de dag uitgegroeid tot een pilsener van wereldformaat. Heineken is het leidende biermerk in Europa, het meest prestigieuze importbier in de Verenigde Staten en het internationale premium biermerk nummer 1. Deze universele waardering zegt alles. De onderneming is altijd trouw gebleven aan de oorsprong van het merk: traditionele kwaliteit, perfecte smaak en een warme, plezierige uitstraling. Misschien is wel het geheim van het Heineken merk: de verbinding tussen traditie en de dynamiek van het menselijke leven. De productkwaliteit als een onveranderlijk baken van betrouwbaarheid, het merkimago als een heldere weerspiegeling van de tijd. Het Heineken merk is verbonden met de ervaringen en emoties van miljoenen mensen over de hele wereld. Voortdurend worden mensen aangetrokken door de magie van Heineken. Wat dat is? De Heineken-drinker kent het antwoord.

Wij schreven de corporate story 'De Magie van Heineken'.