Elho

Corporate story 'Enjoyment'

Over Elho

 

Wat Hugo Boss is in kleding, is Elho op het gebied van kunststof bloempotten en lifestyle producten. De onderneming met zo’n 100 medewerkers leeft haar missie: de wereld vrolijker en duurzamer maken met kleurrijk en innovatief design.

 

 

Enjoyment voor het milieu

Wat we als Elho maken staat in rechtstreeks verband met de natuurlijke schoonheid van bloemen en planten. Dat alleen al is voor ons aanleiding te werken op een manier die ook het milieu even plezier doet. Duurzaamheid maakt daarom organisch deel uit van ons opereren. We begonnen ons kunststof recyclingbedrijf Elho Greenplast, dat inmiddels in 15% van onze grondstofbehoefte voorziet. We investeren in energiezuinige spuitgietmachines om onze CO2 footprint verder te verlagen. We brachten meer daglicht in onze productiehallen, waardoor we aanzienlijk minder energie verbruiken voor verlichting. We hebben parkeerplaatsen met oplaadpunten aangelegd voor elektrische auto’s. We hebben maar één wereld. Wat we bij Elho maken moet dus lang meegaan. Hoe duurzamer onze producten, hoe langer we er met z’n allen plezier aan beleven.

De kern samengevat: Elho Enjoyment

Elho Enjoyment staat voor het gevoel van optimisme dat van nature eigen is aan de mens. Ieder mens op aarde wil een plezierig leven leiden. Het is een universeel verlangen dat we allemaal in ons dragen, hoe verschillend we ook van elkaar zijn in deze wereld. Elho Enjoyment sluit daar bij aan met producten die plezier als grondstof hebben. Kleurrijk, origineel, kwalitatief, creatief, inspirerend, innovatief en met oog voor duurzaamheid. Ontwikkeld en vervaardigd in een succesvol en internationaal actief familiebedrijf, door vakmensen die er trots op zijn iets te leveren waar miljoenen mensen thuis plezier aan beleven. Elho Enjoyment is de rode raad in ons bestaan en is de basis voor al onze communicatie. Het is het verhaal dat alles en iedereen verbindt.

Wij schreven de corporate story 'Enjoyment' voor Elho.